Tråkiga tråkiga dag

Det är så tråkigt att vara hemma! Jag hade det så mysigt i stugan. Man gjorde typ inget särskilt, bara fanns till typ. Och det var gött! Jag och Wille drack oss berusade igår också. Hehe. Hade vår alldeles egna lilla fest.
Idag åkte vi då eftersom jag skulle jobba.
Kan ju berätta vilken otursdag det här har varit. Det började med när vi skulle åka hem från stugan. När vi nästan var framme i Värnamo kom jag på att jag glömt mitt smink, så vi var tvungna att vända. Det tar en halvtimme att åka till Willes stuga. Suck. När vi väl var framme i Värnamo var klockan kvart i tre och jag började jobba halv fyra. Snacka om stressad då jag var tvungen att duscha och allt, men jag var snabb. Sen åkte vi och köpte korv som jag åt i bilen och sen skulle jag kasta ut ett papper med ketchup på genom fönstret, då hamnade självklart allting på bilen.
Sen på City Gross var vi alldeles för lite personal så det var fullständig kaos. En man hade sönder två mjölkpaket i kassan så det blev mjölk precis överallt. Sen gick kassan sönder!
Pappa kom och hämtade mig vid stängning och berättade att Fransmännen kom igår! WTF?! Dom skulle ju komma imorn! (Min storasysters pojkväns föräldrar och lillasyster är då fransmännen).
Jaha så det var ju bara att åka hem och vara trevlig och kyssa dom på kinden tre gånger.
Nu har jag rymt in på mitt rum, Jag fattar ändå inte vad någon säger och ingen fattar vad jag säger.

Här kommer lite bilder från stugan.

Så här fina kompisar finns det i brunnslocket utanför cooks stuga.


Smultron


Willes båt.


Hur kan man motstå den mannen?
(jag kan inte)
 

En liten bro.


Det är så vackert i skärvhult. Skulle kunna vara där en vecka och bara gå runt och lukta på allt. Jag gillar faktiskt landet, bara man slipper bo där dag ut och dag in i 20 år!


Wille plockar jordubbar i deras gigantiska jordgubbsland.


Så här söta fågelskrämmor finns det lite överallt i trädgården.


Det blev en del jordgubbar.

Imorgon åker Wille till England så det var tur att jag var ledig två dagar så vi fick ha lite tid tillsammans. Det har verkligen varit jättemysigt även om Wille har längtar efter sitt ps3 jättemycket! Vi hade ju dessutom tur med vädret. Kunde ju till och med sola lite.

Nu ska jag jag gå in i huset igen. Hoppas som andra har gått och lagt sig. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0