Jag vill kunna vifta på snabeln

Det finns en gammal bok om Fänestad, i den finns jag med på en bild. Dock heter jag inte Emmy Lundberg, jag heter Emil Lundberg. Tack för den!
Men faktiskt så önskar jag just nu att jag vore Emil Lundberg. Jag vill vara en kille. Jag vill ha snygg frilla, och en härligt vältränad kropp jag kan känna på hela tiden och en kuk.
Men främst av allt vill jag ha en killes hjärna och sätt att ta hand om sina vänner.
Det är ju inte direkt någon hemlighet att jag har betydligt enklare att bli vän med killar. Jag skiter i deras kön, jag gillar bara deras sätt. Jag hatar hur tjejer behandlar varandra. Varför kan vi inte vara som killar, allt är chill liksom. Tjejer bildar alltid gäng och snackar mestadels skit och hugger varandra i ryggen. Killar kan umgås med alla och inte är det skitsnack där inte.
Detta inlägget skulle kunna bli långt men jag orkar inte förklara mig mer. Snart blir det nog ett könsbyte. Wille, kan du tänka dig att bli bög?


Kommentarer
Postat av: Mia

Håller med dig!



Det hade nog varit betydligt mycket enklare

om man skulle vara en kille ;D



Kram

2009-07-30 @ 08:42:23
URL: http://notenmia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0