Mycket gjort

Jag har varit väldigt upptagen den här helgen så förlåt för dålig uppdatering! Men nu ska ni få veta vart jag har hållit hus.
I fredags var jag i Växjö och fick nycklarna till min lägenhet sen kollade vi även in skolan lite. Sen åkte jag till Kirre, och sen Gästis.
I lördags åkte jag och Wille till Ullared. Vi shoppade loss ordentligt på GeKås. Och jag köpte inget godis, det är en sensation! Vi köpte bara nödvändiga saker som man måste ha när man flyttar hemifrån.
Sen var jag hos Emil en stund, där var det jättekul men stannade inte så länge. Sen drog jag och Jennie till Harrys.
Idag har jag varit på Ikea. Köpte typ porslin och sånt, men inga möbler. Måste studera min lägenhet lite mer så jag vet vilka möbler jag behöver och hur jag ska ha det.
Nu ska jag typ sova för jag är helt slut!
Det här måste ha varit en av de mest effektiva helgerna någonsin.
Och jag och Wille har inte ens bråkat och det är ju ganska häftigt med tanke på vilka ställen vi har befunnit oss på. Wille tyckte bara att jag var lite barnslig när jag tänkte köpa en rockring, men sen gick han själv och lekte med lasersvärd. Sen tjaffsade vi lite om vilken dammsugare vi skulle köpa. Jag ville ha den snygga men Wille sa att den inte gick under soffan. Vad spelar det för roll när den är snygg? Jag fick ge mig och det blev den fula dammsugaren som går att dammsuga med under soffan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0