Det blir bara värre

Typ världens tråkigaste dag! Varannan timme har jag sovit och varannan timme spelat sims.
Mitt huvud sprängs närsomhelst. Fattar inte den här huvudvärken, den kommer och går och ibland får jag värsta attackerna och är nära på att svimma. Imorn ska jag till läkaren, har varit sjuk över en vecka nu och mamma säger att man kan behöva penicillin om man har bihåleinflammtion, och mammor vet ju alltid bäst. Så lika bra att åka till sjukhuset hur mkt jag än hatar det! Det ger mig kalla kårar bara genom att kolla på sjukhus, men det kanske inte är så konstigt. Har ju inte direkt några härliga minnen därifrån.

Jaja, nu fick ni en uppdatering iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0