Feministveckan börjar imorn

Nu har jag sagt adjö till min pojkvän. Han åker till Magaluf inatt. Han ska vara borta en vecka och jag kommer sakna den lilla tölpen.
Mkt lättare att vara ifrån varandra när man är den personen som är borta och gör massa roligt, som när jag var i Kos hade jag ju roligt hela tiden. Nu ska jag bara vara hemma och spela sims och tänka på honom hela tiden.
Okej, det är ju faktiskt bara en vecka. Får inte bli så här löjlig.
Kommer bli min feministvecka. Ska inte raka mig och inte sminka mig. Skönt! Ska nog gå i enbart mjukiskläder också, som grädde på moset.
Och dessutom får jag väl ersätta vissa nöjen med choklad, så jag är ordentligt fet och äcklig och ofräsch när Wille kommer hem. Bra plan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0