Har jag ett par gråa skor?

Man kan ju fråga sig hur många hjärnceller jag söp bort i Grekland.
Sprang runt i hela huset och letade efter mina gympaskor, sen insåg jag att jag hade glömt hur dom såg ut. Sprang nämligen runt och letade efter ett par blå när dom är gråa. Dom stod på sin vanliga plats och jag hade inte ens kännt igen dom. Hmm...

Det var gött att träna iaf, men eftersom jag inte mår helt hundra kommer jag väl må skitdåligt imorrn. Men kunde bara inte låta bli. Saknat gymmet. Sen var mitt kort helt utslitet, ett bevis på att jag har tränat mkt. Jippi! Fick betala 479 för ett nytt månadskort, det suger. Men vad ska man annars använda skatteåterbäringen till?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0