Kos

Så var den underbaraste veckan i mitt liv över!
Ska försöka sammanfatta den här resan till Kos. Själva resan dit och hem var lång men var verkligen värd det.
Kos var en fattig stad med hemlösa djur, vissa var farliga och jagade en. Festlivet i Kos är underbart! Har aldrig festat så mkt och jag har aldrig fått så lite sömn i hela mitt liv, men vad gör det? Har ju aldrig förr haft så här roligt.
Träffade massa skönt folk! Mest hängde vi med studenterna från Linköping, men sen lärde vi även känna pojkar från Norge och "människor" från USA. Hehe. Vi träffade en riktigt Cowboy som blev tjurig när inte Jennie ville ligga med honom.
Vi har haft 35 grader i skuggan och nästan dubbelt så varmt i solen! Sen har vi skadat våra stackars fötter också, men det kanske lätt blir så när man dansar hela nätterna. Sen vaknade jag upp med fläskläpp 3 nätter i rad. Varför? Kommer jag antagligen aldrig få veta.
Jaja, ni kommer ändå aldrig inse hur underbart det har varit eftersom ni inte själva var där. Synd för er. Höhö.
Jättedeppigt att vara hemma iaf, okej det var mysigt att få pussa på min W.





Orkar inte ladda upp alla 200 bilder här utan ni får helt enkelt kolla på dom på Facebook.

Kommentarer
Postat av: jennie

emmöööö jag deppar ihop snart!

varför åkte vi hem?!

SNYFT!

2009-06-11 @ 15:22:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0