Mammor har alltid rätt

1,5 timme var jag på sjukhuset. Mestadels fick jag vänta.
Mamma hade rätt. Jag har bihåleinflammation, eller bihålleinflammation som min utländska läkare skrev på receptet. Ska käka antibiotika, skitstora tabletter!! Sen ska jag även använda ett nässpray med kortison i, vet att inte nässprayet kommer fungera. Har använt ett sådant förut och jag är imun mot det. Men jaja, lika bra att jag tar det.
I tio dagar ska jag hålla på med det här. Suck. Får man träna? Man får iaf inte dricka alkohol. Tur att jag väntade med att gå till läkaren tills efter midsommar.

Nu ska jag soooooooola, ska bara vänta tills det stora molnet har försvunnit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0