Ny sjukdom

Jag dööööööööööör!
Min huvudvärk kan jämföras med smärtan Jesus hade vid korsfästelsen.
Min ögon var fyllda med var när jag vaknade och det tjuter i mina öron. Vad har hänt? Vad har jag nu skaffat mig för sjukdom?
Dessutom ganska hög feber för att vara mig och jag svettas värre än en klimakteriettant.

Och jag måste till City Gross och Komvux idag. Var där igår men lyckades iget vidare på nåt av ställerna. Maria var inte där och mitt betyg var ännu inte satt på caden. Man måste skicka in betygen till antagningen senast imorn så alla vet det! Har lite smått panik då han skulle ha satt betygen för en vecka sen och gubben på komvux var måttligt glad på min lärare. Hoppas bara nu då att han har vett nog att ge mig MVG.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0