Salig blandning av ont

Mamma tror att jag har bihåleinflammation, jag har aldrig haft det så jag kan inte veta. Sen har jag ögoninflammation också och mensvärk. Det är nu man känner att man lever.

Nu är jag och Annie ensamma hemma tills på söndag. Hur ska det gå? Två systrar med pms, vi behöver barnvakt.
Annies pojkvän är här nu med, ja hon har faktiskt skaffat sig en. Så nu sitter jag här helt själv och känner mig eländig. Saknar min Wille också. Något som är bra med en pojkvän som är full varenda kväll är att man får väldigt kärleksfulla sms om nätterna. Vanligtvis blir man ju vansinnig om man får sms klockan fem på nätterna, men när dom är så fina kan man somna om sött.

Imorgon är det midsommar och jag är kvar i Värnamo...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0