Sjukling

Jag har så tråkigt! Jag hatar att vara sjuk! Blev ju inte bättre efter jag druckigt alkohol heller.
Ska nog dra över till min granne Rebecca. Där är min syster just nu, jag känner mig så ensam och jag kan inte ta mig nånstans heller. Står en skrothög till bil utanför huset, men ingen bensin i och om man sätter sig i den får man vara förberedd på att dö. Vita faran kallar mamma den.

Känner mig lite tjatig nu men måste bara skriva av mig lite om hur mycket jag saknar min man. Skickade massa gulliga sms hela natten och sen ringde han för han var bara tvungen att berätta hur mycket han älskar mig och hur mycket han saknar mig och att jag är den vackraste och underbaraste på hela jorden. Awwwwww. Kom hem nu innan jag blir tokig!! Tänk att man fortfarande kan vara så här galna i varandra efter 1,5 år.
Och tänk att jag skulle bli så kärlekskrank eller vad det heter, det trodde jag aldrig.


Mmmmmmmmm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0