Sommarjobb

Spenderat min natt i Cooks hus. Snart ska jag och Wille åka till Jönköping och shoppa.

Igår hade City Gross-Maria lämnat ett röstmeddelande på min telefon. "Hej, nu är sommarschemat färdigt, bättre sent än aldrig. Hehe. Men du kan väl komma och hämta det nästa vecka eller ringa"

Suck. Jaha, så nu ska jag då jobba där eller? Man kan ju inte komma den 12 juni och bara ge en tider utan att ha sagt några veckor tidigare att ja du ska få jobb här i sommar, vi är bara lite sen med tiderna. Jag ska ju jobba på Delex nu och vet inte hur jag ska våga säga det till Maria. Jag är lite rädd för henne.
Men hon kan väl inte förvänta sig att man inte har försökt fixa annat jobb eller? Usch, Sanna, du kan väl framföra det istället för mig?

Kommentarer
Postat av: sanna

Fan heller, det är minsann inte schysst! Det får du göra själv :P .Gå till henne på måndag och gör det..säg som det är-inget mer konstigt med det..hon kommer nog inte bli så glad, men vad gör man? Jag fick inte så mycket tider i sommar, så du kan säga att jag kan ta några av dina dagar då jag e ledig ;) och jag vet att andra också skulle bli glad över att få lite mer tider. det grejar du emmy!:D

2009-06-13 @ 12:38:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0