Varför inte ha allt på en gång?

Kan ju nämna det att jag inte bara har bihåleinflammation. Nej, det räcker nämligen inte! Jag har även ögoninflammation, infektion på hörselgången och irriterad hals! Om det är fler sjukdommar som vill infektera min kropp så ber jag er att passa på nu.
Har iaf legat i solen i några timmar, sen fick jag veta att man kan få fläckig bränna om man solar då man tar penicillin. Meh!!!!! Ska jag missa de enda soldagarna vi antagligen kommer ha på hela sommaren nu bara för det. Jag tänker sola ändå, det var ju kan få, det är alltså inte säkert att man får fläckar. Jag får väl testa och se.

Sen har jag bytt ut mitt löshår. Det var ju verkligen på tiden.


Gissa vilket som är nytt och vilket som är gammalt?

Ikväll kommer Annie. Hon ska spela sims. Det ska bli mysigt att se henne, var typ en vecka sen nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0