Än är det inte över

Jag kunde inte sova inatt. Kan vara för att jag störde mig så sjukt mkt på Christian i Big Brother, det har jag gjort sen första stund jag såg honom. Skulle nästan kunna säga att jag hatar honom.
Men mest var det kanske för att jag var så nervös. I morse gjorde ju jag prov. Shit vad svårt det var. Skulle skriva en uppsats som skulle innehålla vissa saker. Jag trodde man skulle få använda ett lexikon, för det minns jag att vi fick ha i tvåan när vi gjorde det här nationella provet. Men nej! Så hälften av mina ord i provet är typ påhittade. Herregud.
Imorn får jag veta hur det gick, då ska jag även ha en muntlig del och göra naturkunskaps prov.
Snälla Jesus, ge mig G i tyska och MVG i naturkunskap! Jag förtjänar det.

Bäst att sätta igång och plugga igen då, undra vad jag ska sysselsätta mig med nästa vecka då jag inte har något att plugga på. Hoppas jag får jobba mer då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0