Äntligen

Det är ju kvinnodagen idag. Som kvinna har jag ännu inte planerat hur jag ska fira.
Till Wille:
Det är en sån här dag du ska köpa present till mig!

Finns det någon mensdag? Ja, sju stycken i månaden för vissa. Hehe. Nää jag menar en dag för männen att fira. Annars är det ju lite orättvist. Men samhället är ju orättvist.

Jag har fått bilder från när vi var i Jkpg och festade i somras, tror det var i somras. Jag dog. Längesen jag såg så många roliga bilder. Det är Calle som har tagit dom och nu äntligen har han låtit oss andra ta del av dom.

Tänkte dela med mig av 3 stycken. Skulle kunna lägga ut typ 100, men vem orkar det.


Haha, äckligt?


Haha, har något snott din dricka Dansken?


Vad hade vi där att göra?

Kommentarer
Postat av: Jennie

de va väl fan på tiden att han fick korten på datorn :D

haha jag skrattar ihjäl mig på bild 2 haha xD

2009-03-08 @ 18:59:09
Postat av: ida

hahaha. underbart!!

2009-03-09 @ 00:43:15
Postat av: Annie

aah, kom ihag bild 3! sa himla mysigt :D haha

2009-03-09 @ 08:32:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0