Det var illa

Jag är mager. Som ett skivat bacon, ett blekt skivat bacon.
Jag är sjuk, inte så lite heller. Nu orkar jag iaf sitta vid datorn, något som har varit alldeles för ansträngande för min kropp dom senaste dagarna.
Jag har någon bakterie i magen. Allt som kommer ner i magen kommer också ut. Mitt liv har spenderats i soffan och på toaletten den senaste tiden. Det är först idag som jag känner att jag orkar röra på mig.
Jag vill aldrig vara så här sjuk igen! Ibland känns det som blindtarmen har vuxit tillbaka och måste tas bort igen.
Det har varit synd om mig, tycker jag. Speciellt igår när jag var tvungen att sitta på Ungdomsmottagningen i en halvtimme för att få mitt recept. Som jag såg ut, trodde väl de andra i väntrummet att jag drabbats av hiv.
Aja, nu vet ni iaf vad jag har haft för mig. Och att jag lever, typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0