Dilemma

Jag har ett dilemma.
Imorgon är det typ informationsmöte för lärarlinjen i Växjö, har funderat lite på att bli lärare för grundskolans tidigare år, och jag vill verkligen åka dit. Känns väldigt bra att göra det för att se om det är något för mig.
Men imorgon har jag CAD samma tid.
Gör det mycket om man hoppar över en gång? Och det värsta är att jag måste ringa till min lärare, och jag hatar att ringa folk jag inte känner så väl. Och tänk om han tycker att jag är helt dum i huvudet för att jag tänker missa en lektion för att åka på mötet och sänker mitt betyg!
Och man missar ganska mycket när man hoppar över en lektion, jag menar den håller ju på i 3 timmar så man hinner ju lära sig ganska mycket.
Usch, nu är jag nästan lika nervös som när jag skulle träffa Wille första gången, bara för ett ynkligt telefonsamtal.
Måste bajsa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0