En liten aggression

Kollade på Den rätte för Rosing innan. Måste ju säga att man blir typ äcklad av henne. I final har hon en 22åring och en 19åring. Hon väljer självfallet den yngsta. Är man förvånad över att det inte höll? Nej!
Så säger hon typ att hon har förändrats och nu ska hon verkligen hitta mannen i sitt liv och bla bla. Sen när det väl kommer till kritan så väljer hon en nittonåring som uppenbarligen inte kan vara en fadergestalt för hennes barn. Hennes dotter är femton! Hur tänker hon? Han är inte ens en man.
Dessutom är han fruktansvärt löjlig och störande, har lust att sticka nålar i hans ögon.
Ta dig i kragen kvinna! Blir inte klok på henne.


Skäms Linda, skäms!

Kommentarer
Postat av: Ida

FAST han är fan as snygg emmy!! jag hade lätt tagit honom också! eller jag tror de, nu faller ju jag för äldre män.. men han är definitivt i rätt klass! damn!! jag förstår henne! Sen var å andra sidan alla andra killar antingen unga eller helt dumma i huvudet, ge ett alternativ som var bättre än Hugo??? PUSS<3

2009-03-31 @ 22:51:41
URL: http://idasbloggisworthless.blogg.se/
Postat av: emmy

Nää Ida!! han är ju asful! Ska kasta sten på honom och jag ser honom. Jo alla andra killar var också dumma i huvudet, fattar inte hur hon i huvudtaget kunde välja någon av dom ens till en början. Men det var ju en normal kille med, men han hoppade ju av, och man förstår ju honom. Men han modellen kunde hon ju åtminstonde valt, han var ju iaf snygg!

hihi. pusss <3

2009-04-01 @ 09:38:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0