Från grön till gult

Så var det dags igen.
Det är fel på vårt vatten!

Ni minns väl säkert när jag fick grönt hår? Det är nästan ett år sen nu faktiskt. Jag var förtvivlad.
Och nu, nu är det gult! Jag blir så ledsen. Snart rakar jag av mig håret. Det är inte bara det att det är gult, det är livlöst också. Det går inte göra något med det. Det är torrt, ruffsigt och bara hänger. Och GULT!
Det passar ju bra nu när det snart är påsk, va?!
Men färga det då, tänker säkert du. Grejen är ju den att jag vill inte färga håret för att det sliter så fruktansvärt mkt. Jag kan färga det brunt men då kommer det bli grådassigt av vårt vatten och jag vill ha min naturliga hårfärg.
Kan någon hjälpa mig? Typ ge mig en bostad i stan med vanligt vatten.

En glädjande nyhet är iaf att bror min har erbjudit mig ståplatsbiljetter till U2. Någon som vill se världens största band med mig? Men jag har ont om pengar, så får se hur jag ska göra. Men jag vill ju så gärna se U2 innan jag dör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0