Fredag den trettonde

Det är verkligen fredag den 13 idag.
Gjorde nk-prov i morse. Det gick bra, tror jag. Men bara svåra och konstiga frågor.
Sen fick jag veta hur det gick i tyskan. Det gick inte bra. Uppsatsen innehöll inte tillräckligt med svåra ord, och så böjde jag inte verben riktigt rätt. Men hon sa att det hade varit g om det var steg 3, men nu är det ju steg 4. Så jag ska göra om det igen i maj nån gång, det sura är att jag måste göra alla dom proven igen som jag klarat. Men ja, det är det väl kanske värt. Men nu har jag iaf längre tid på mig att öva. Det är inte lätt att lära sig ett språk på egen hand utan hjälpmedel.
Sen åkte jag iaf hem till Wille och blev tröstad.
Vi tränade också. Men på gymmet mådde jag så fruktansvärt illa, men jag bet ihop som en riktigt kvinna och kämpade mig igenom 6 övningar. Sen hade jag tränat ben färdigt och klarade inte mer. Så nu måste jag dit imorn igen för att träna. Eller så tränar jag tre muskelgrupper på söndag. Får se.
Nu mår jag iaf bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0