Home sweet home

Igår åkte jag, Annie och Rebecka till stan och köpte glass på kvantum och mat på Max. Sen satte vi oss i soffan och jäste. Sen kom Sandra Lundh och hennes pojkvän.
Det var faktiskt skönt att inte hitta på något särskilt. Det var längesen jag bara var hemma en lördagkväll.

Inatt drömde jag något sjukt äckligt, jag var tvungen att blunda och drömma om allt så det slutade på ett bättre sätt. Det gör jag alltid när jag drömmer om något hemskt. Jag låtsas att jag drömmer om drömmen från början och jag bestämmer hur allt ska bli. Det funkar. Man känner sig inte lika illa till mods efteråt.

Nää nu ska jag fortsätta med mitt pluggande och sen ska det tränas.

Kommentarer
Postat av: Ida

så brukar jag med göra med drömmar! annars kan jag inte somna om!!

2009-03-09 @ 00:45:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0