Idag har det iaf hänt något

Efter att ha hämtat Jennie på körskolan idag åkte vi och skaffade personbevis. Tänk att det finns en databas där alla svenska medborgare är registrerade. Och vem som helst kan typ hämta mitt personbevis för man behövde inte ens visa leg.
Det gick iaf snabbt, Jennie åkte iväg med sin mamma i deras lilla röda skruttiga bil. Haha, tydligen kan man höra den tvärs över hela stan.
Jag åkte dystert till apoteket. Men jag fick en glad överraskning. Jag skulle egentligen få betala något på 2000 men eftersom jag redan hade köpt mediciner för 1400 nåt tidigare i år så behövde jag bara betala nåt på 300 eftersom det finns en gräns på 1800, sen är det gratis i ett år! Kan inte ens förklara vilken lättnad, 1700 tillgodo för något annat. Gissar att det blir kläder.
Sen åkte jag och gymmade med Wille, när vi blivit starka for vi hem till honom och där stannade jag tills typ nu.
Förhoppningsvis blir det bio ikväll. Älskar när det är lite mer händelserika dagar i mitt liv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0