Jag är effektiv

Nu har jag och pappa varit och provkört en bil. Den var inte så bra. Kändes som att övningsköra, fast det var pappa som fick motorstopp, inte jag. Men kopplingen var ganska lustig och dessutom fastnade man med foten i något där. Så det blir nog inte den bilen. Synd, jag som hade förväntningar om att komma hem med en ny bil.

Nu har jag fått tag i mina lärare iaf. Prov nästa vecka då. Och tyskaläraren sa att jag var tvungen att skriva en bra uppsats nu för att få g eftersom jag har varit på gränsen på dom andra proven. Jag har ont i magen över detta. Kan man verkligen lära sig ett språk på 6 veckor? Det får jag veta på torsdag.

Jag borde ändå vara lite stolt över mig själv, jag pluggar verkligen mycket och jobbar lite då och då och har dessutom en kvällskurs en gång i veckan och försöker ha ett socialt liv, Wille hinner jag inte träffa så mkt längre vilket är jobbigt. Men det är inte konstigt att jag är helt slut på kvällarna. Längtar tills nästa vecka är över! Då blir det lite lugnare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0