Jag och 65+

Jo Simon Norrsveden sjöng i Nyhetsmorgon, men det var när eftertexten rullade. Hehe.

Jag är lite som en pensionär. Dom ska ju alltid handla vid 4-5 tiden då alla har slutat jobba fast dom kan handla vilken annan tid på dagen som helst. Detta för att kolla på lite folk. Själv tycker man ju att detta är jättestörande för att de tar plats.
Men jag är visst lika dan, fast på gymmet. Dom dagarna jag bara är hemma skulle jag kunna träna på förmiddagen, men istället väljer jag att träna på eftermiddagen för att få kolla på lite folk. Jag är visst en hemsk människa och jag lär ju inte ändra på det heller. Jag kommer fortsätta att oftast träna på eftermiddagen bara för att få mig nåt att titta på, och sitta vid en maskin som säkert tre andra människor väntar på att få använda.

Men det är säkert fler som gör lika dant. för när jag tränar på förmiddagarna är det knappt nån där, och Värnamo kryllar ju liksom av arbetslösa människor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0