Måndag morgon

Det blev en tidig morgon med mycket plugg. Eller jag hade tänkt att det skulle bli mycket plugg, men jag råkade somna till hela tiden, slå i huvudet i bordet och så.
Klockan ett ska jag till sjukhuset. Jag vet inte varför. Fick ett brev hem om att jag ska dit så det är väl bäst att jag gör det då.
Sen ska jag jobba på dagis tills stängning. Det känns väldigt ansvarsfullt att ha nyckeln dit. Skulle inte förvåna mig om jag tappar bort den nu bara för det.
Har inte bestämt mig om jag ska på Body Step än, jag får se hur jag mår efter jobbet. Har trots allt mens nu och då är det inte alltid så roligt att studsa runt.

Nu ska jag laga mat, falukorv och mackaroner, vilket jag äter typ 4 gånger i veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0