Misslyckat försök

Gårkvällen som skulle bli jätterolig, blev inte alls särskild rolig. Jag och Jennie åkte till Linnéa och det var ju trevligt där och så. Men båda nyktra. Sen beslutade vi oss för att åka till Harrys innan 22 så vi kom in gratis. Vi var på Harrys fem över tio, tror ni vi fick komma in gratis? Nej! Förbannad blev man ju så klart. Riktigt fittigt gjort. Vi hade verkligen kämpat för att hinna dit innan 22 och de kan inte släppa in två frysna stackare fem minuter försent?!
Vi vägrade ju så klart att betala och gick därifrån. Eftersom vi inte hade någonstans att ta vägen åkte vi till donkan. Först satt vi bara på parkeringen och glodde. Jag försökte skicka sms men det gick inte, provade att ringa men då visade sig att mina pengar på mobilen tagit slut. Brukar man inte få en förvarning om det?
Så då gick vi iaf till OK Q8 och köpte ett refillkort, sen satte vi oss på donkan. Åt inget, bara satt där. Tragiskt.
Sen åkte vi hem till Jennie och kollade på Big Brother och sen åkte jag hem.
Roligt va?

Detta är första dagen på 6 veckor som jag inte ska plugga. Vad ska man då hitta på? Får väl spela dataspel eller städa mitt rum.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0