Mitt egna träningspass

Det var astmaundersökning jag skulle på. Har ju bytt avdelning från barn- och ungdomsmedicinskamottagningen till den vanliga där alla går (där ingen kan något om astma). Men jag blev faktiskt glatt överraskad. Jag hade en bra kvinnlig läkare som visste vad astma var för något! Tro mig, det har hänt ofta att jag har fått berätta för läkare vad astma går ut på.
Och det var ungefär kanske tredje gången jag slapp höra att jag kan dö om jag inte sköter medicinen ordentligt. Jag gillade henne helt enkelt. Hon fattade att jag vet bäst hur min astma fungerar. Tyvärr måste jag hämta ut mer medicin nu som kostar 1900!!! Där rök en utlandsresa. Dessutom ska jag hämta ut en medicin till, och jag hoppas verkligen inte den är lika dyr. Fatta inte hur en medicin till en så vanlig sjukdom kan vara så dyr!

Jag orkade inte gå på Body Step, men sen kände jag mig så lat att jag var tvungen att hitta på något. Så jag beslöt mig för att dansa. Så i högklackat och i trosor och linne svängde jag på rumpan i mitt rum. Försökte likna någon i en musikvideo, men det blev till någon slags fylledans istället. Men roligt var det! Men jag gav upp när jag inte kunde komma på fler danssteg och satte på en aerobic/dansvideo jag har och tränade till den.
Så nu har jag svettats idag iaf, och behöver inte känna dåligt samvete.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0