Släck lampan!

Hela förmiddagen låg jag bara i soffan och trodde aldrig jag skulle lyfta på röven för att göra något nyttigt.
Men se där, jag hade fel. Jag tvingade mig ut på en powerwalk, och det må jag säga var en powerwalk, min höft gick nästan ur led. Sen kände jag mig friskare, dock väldigt svettig och då tänkte jag att jag likväl kunde passa på att städa. Så det gjorde jag. Har även pluggat idag. Duktigt.
Idag har många gjort högskoleprovet, önskar att jag vore en av dom. Men var ju så dum och inte anmälde mig för ville ha pengarna till något annat.

Ikväll ska jag till Wille.
Glöm inte stänga av elektriciteten 20.30! Ska bli kul att se hur det samtidigt blir mörkt i alla hus. Tur att jag inte är i Fänestad ikväll, då hade jag inte sett någon skillnad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0