Universitetbesök

Ikväll ska jag till Växjö universitet. Tänk om jag kommer gå på den skolan om ett halvår, eller kanske någon annan skola. Jag hoppas iaf att jag kommer gå på någon skola.
Jag längtar faktiskt till hösten. Då kommer det ske lite förändringar i mitt liv. Jag kommer flytta, även om jag inte kommer in på någon skola så tänker jag flytta och jobba i en annan stad.  Orkar inte vara kvar här längre! 
Ska bara komma på vad jag vill bli också. Finns så mycket jag kan tänka mig. Och något som är väldigt tråkigt är att flera utbildningar jag kan tänka mig finns på skolor på konstiga ställen. Som i Dalarna, vad ska jag göra där själv? Eller Gävle. 
Ikväll får jag iaf se om jag kan tänka mig Växjö.                                                                                                                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0