Uppdatering

Kom hem för en stund sen. Har varit i skolan idag och gjort tyska läsförståelse. Men när jag var klar och skulle ge provet till läraren för att få det rättat så var hon inte där! Hon hade gått och fikat så jag fick bara lägga det där på hennes skrivbord och åka hem.
Hur ska jag nu veta om jag klarat det? Och hur ska jag veta vad jag ska plugga på tills nästa gång vi ska ses?

Aja. Helgen har varit väldigt bra iaf.
Jönköping i fedags då som var väldigt roligt, förutom Centrum då som jag inte tänker besöka fler gånger.
I lördags var jag på parmiddag. Vi åt god thai-mat och drack vin. Jag drack vin! Inte driekt gott men det var faktiskt inte allt för äckligt heller. Men vuxenpoäng säger jag bara.
Sen kollade vi på melodifestivalen och sen på skräckfilm. Usch, jag lipade ju typ innan filmen ens börjat.
Det var iaf väldigt trevligt.
Och sen har jag bara varit med Wille och pussats hela dagen.

Så nu vet ni. Snart ska jag iväg och jobba på dagis och sen träna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0