Ursäkta min känslighet

Jag skulle antagligen aldrig klara av att ha ett distansförhållande. Jag beundrar verkligen folk som klarar av det, som Annie och Tobbe! Duktiga är ni.
Jag håller nämnligen på att längta ihjäl mig efter Wille. Och ändå träffade jag honom i söndags. Jag vill se hans lilla tryne! Vill ligga i hans famn och bli pussad på i pannan. Okej, det händer faktiskt inte allt för ofta att vi gör det. Vi är nog det knäppaste paret jag vet. Vi brukar t ex peta i näsan på den andra och försöka trycka in det vi får ut i munnen på den. Det där är bara en sak, vi brukar göra hundra andra liknande saker. Tänk om det skulle ta slut mellan mig och Wille. Jag skulle troligen aldrig hitta någon jag kan vara lika knäpp med. Vem skulle liksom gå med på att ha mitt finger i näsan?
Och du tror säkert att det är jag som är det största weirdot i vårt förhållandet, men där har du fel. Wille är tusen gånger knäppare, och tusen gånger underbarare!

Nu får jag avsluta det här inlägget innan jag blir allt för sentimental. Men jag har faktiskt mens, då är man sån. Ska iaf försöka hinna träffa den här gossen innan jag ska på CAD. Sen vill jag träffa mina vänner snart också, längtar efter er med!


Kommentarer
Postat av: Ida

naaw gullet, jag längar efter dej med. :D wiiie

2009-03-12 @ 11:57:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0