1 vecka

Nu är det bara en vecka kvar tills vi åker till Grekland. Och jag har en del som måste göras, vet inte hur jag ska hinna. Ska antagligen jobba torsdag och fredag också, och då blir det väldigt tajt med tid.

Det som ska göras är:
- Vaxa benen
- Färga ögonfransarna
- Packa!
- Låna böcker
- Fixa filmer av Christopher till iPoden
- Fixa musik
- Köpa iPodladdare, vilket betyder åka till Jönköping
- dessutom köpa present till Falk innan fredag
- sen är det massa mer som jag glömt just nu

Nu måste jag plugga, imorn har jag prov! Så två dagar går ju bort här. Känner mig stressad, ska ju hinna umgås med vänner och pojkvän så mkt som möjligt med.


Detta slipper jag förhoppningsvis i Grekland!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0