Aldrig mer!

Man har ju hört att det är skitbra att ta en promenad på morgonen innan frukost. Så jag skulle testa det i morse. Aldrig mer! säger jag bara.
Hade gått ca en halvtimme när jag trodde att jag skulle svälta ihjäl. Och då var det ju bara att vända och gå en halvtimme till! Jag släpade mig ungefär fram, och allt kändes dammigt och tungt. Kan tänka mig att det ungefär kändes som att gå helt utmattad i öknen och ha hallucinationer.
Saken är ju den att ta en promenad innan frukost är helt motsägelsefullt. Man har ju ingen energi att göra sig av med! Jaja, det kanske funkar för vissa. Men jag gör inte om det.

Nu har jag iaf ätit en stadig frukost med två ägg, mackor och proteindryck. Så nu känner jag mig inte döende längre. Bara svettig. Men ska till gymmet senare idag så ingen idé att duscha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0