Annies julklapp

Idag har jag gjort en liten vägg med bilder på mig och Wille. Vill ha en större vägg med bilder på mig och vänner, men det får vänta lite för skrivaren slutade fungera.
Sen har mamma hittat roliga lappar som jag gjorde när jag var liten.
Haha. Vi skrattade typ ihjäl åt oss dom.
Vet inte om ni kan läsa vad som står på bilderna.


Jag och Emmy Nordin hade en däckarbyrå när vi var små.


Haha! Jag skrev alltid lappar till Annie. Typ att hon var adopterad och att hennes riktiga mamma skulle komma och hämta henne. Elak var jag.


Detta har jag sysselsatt mig med idag.

Kommentarer
Postat av: Emmy N

Åh, har du kvar sådana lappar! Den stora, blå skylten också?

- Vi hjälper folk som har problem. Ja, det kan ju tolkas på olika sätt. Haha...

Ibland önskar jag att vi fortfarande var små..allt var mycket lättare då.

Ta hand om dig...kram

2009-05-21 @ 16:40:16
Postat av: emmy

Hej Emmy!!! Vad roligt att du läser min blogg! :D

Haha. Klart jag har kvar den!

Vi måste träffas nån dag. Hört att du är i England, men du kommer väl hem nån dag i sommar kanske?

2009-05-21 @ 18:28:06
Postat av: Emmy N

Haha..lasa bloggar ar ju alltid kul. Kul att veta vad folk har for sig!

Jo, jag ar i Cambridge och pluggar Engelska, har ungefar en manad kvar och jag trivs valdigt bra.

Det skulle vara jattekul att traffa dig, kanske ta en fika eller sa. Det tycker jag vi ska gora! :)

2009-05-22 @ 10:17:51
Postat av: Carolina Josefsson

Hej på er! Även jag brukar kika in och läsa här då och då ... Om någon av er vill träffas och ta en fika eller liknande i sommar skulle det vara jättekul. Hoppas att allt är bra med er båda!



Kram Carolina

2009-05-22 @ 12:27:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0