Ännu ett ämne avklarat

Gjorde som sagt tyskaprov imorse. Det började med hörförståelsen. Fattade inte ens frågorna på pappret och kunde kankse urkilja 10 ord av vad dom sa, så det gick ju inte särkilt bra. Läsförståelsen och skrivförståelsen gick lite bättre. Men det måste ske ett under om jag ska få G!

Sen åkte jag och tränade. En kvinna i omklädningsrummet började prata med mig. Hon var oehört intresserad av min proteindryck så jag fick berätta allt jag visste om den för henne. Sen hämtade hon ett glas så hon kunde smaka. Haha, det var väldigt märkligt. Så pass märkligt att jag glömde ta med mig mina skor hem. Haha. Mamma får hämta dom när hon åker hem.

Nu ska jag hitta något att äta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0