Delex

Hemma från jobbet. Gud vad segt det var att jobba idag. Vi var bara fem stycken så vi tog lite längre raster än tillåtet. Hehe. Men sen skulle alla hem vid halv ett och jag hade tänkt jobba till fyra. Men att sitta alldeles ensam i en stor fabrik kändes inte lockande. Så jag drog lott om hur jag skulle göra, och det blev att åka hem.

Nu ska jag snart dra in till stan och träna. Förresten hörde jag en ny låt med Idol-Lars idag. Han sjöng tillsammans med Elin Sigvardsson, riktigt bra! Tyvärr finns den ännu inte på youtube.

Sen måste jag ju säga att det är väldigt roligt att gamla vänner läser min blogg! Vi får ta och fixa en återträff nu i sommar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0