Det här med att packa

Min resväska är stor, men den är inte tillräckligt stor! Jag fattar inte hur allt kan ta sån plats. Och jag trodde jag hade packat jättelite kläder, men sen räknade jag hur många klänningar jag packat i, 10 stycken var det. Haha, hur tänkte jag där? Vi är ju bara där i sju dagar. Och det är ju inte direkt bara klänningar jag har med utan kjolar och shorts också som jag har tänkt att ha när vi går ut. Hur mycket plockade jag bort då? Inget! Man vill ju ha lite valmöjlighet.
Vi får väl se om jag kan stänga väskan sen, annars blir jag väl tvungen att plocka bort lite.
Men det är ju ingen hemlighet att jag är dålig på att packa.
För kanske fem år sen skulle jag på nåt slags läger under två nätter och hade med mig två riktigt stora
bags, men lite förbättring har det blivit sen dess.

Jag bjuder på en bild jag tycker är lite cool, den kan ni njuta av under kvällen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0