Detta har hänt

I fredags var vi några hos Daniel och förfestade innan vi begav oss till Harrys, som var gratis(!!) Och jag tackar ju aldrig nej till något som är gratis.
Men shit vad tråkigt det var!! De hade inte öppet på övervåning, de kollade inte leg så en 16-åring kunde ju komma in om den så ville, och det fanns ingen garderob! När man bad dem öppna garderoben bad dom en samla in en namnlista på 100 pers. Ofta man orkar gå och göra det då. Så fick gå och konka på en 10 kilo tung väska.
Nu dröjer det tills jag drar dit igen. Funderar på att bojkotta Harrys!
Igår var jag med Wille och sen följde jag med han och hans vänner och åt pizza, sen åkte jag hem tidigt och kollade på film med mamma. Är skittrött idag, vet inte varför.
Sen kan jag ju meddela att jag har bränt min baksida, klarar knappt av att sitta i soffan. Får väl hoppas att det röda förvandlas till brunt snart. På tal om bränna, ska nog kolla efter sista minuten-resor nu. Jag vill åka!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0