Egentligen!

Jag ska vara ledig imorn! Egentligen borde man kanske inte vara glad över det, men det känns bra för nu hinner jag göra allt jag ska göra med lugn och ro.
Imorgon blir det då att åka till Jönköping med Annie och kanske Jennie. Vi ska strossa runt lite, som Annie så fint sa.

Förresten så stör jag mig fruktansvärt mkt på folk som inte kan stava till egentligen. Kom på det nu för att jag skrev det innan. Förstår inte hur svårt det kan vara. Det stavas inte igenkligen! Haha, så fult! Inte heller igentligen eller egenkligen och alla dess former man kan komma på. Det är ju ett stavfel man ser överallt!
Fast det är ju väldigt roligt att skratta åt stavfel och särskrivningar, och nej jag skriver inte perfekt jag heller. Läser typ aldrig igenom innan jag publicerar inlägg så det blir ofta slarvfel, men jag vet iaf hur egentligen stavas. Hehe.

Nu ska jag iväg och göra cad-prov! Håll tummarna för mig är du gullig!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0