Jag ska till Grekland!!

Jag är så glad, för vet ni vad? Jag ska till Grekland. Jag och Jennie bokade resa nu ikväll. Verkar som en perfekt resa för oss, sol och bad blandat med fester. Längtar hur mycket som helst! Kan inte ens förklara med ord hur lycklig jag är över att en resa ska bli av i sommar. Detta var ju den enda gången både jag och Jennie kunde åka, så det fick helt enkelt bli nu den 2 juni. Inte ens en månad kvar! Billigt var det också.
Vi ska till Kos!

Så här står det om hotellet:
Fint, nyrenoverat hotell som ligger mitt i nöjeslivet direkt på huvudgatan. Pool, poolbar samt gratis solstolar och parasoller. Sällskapsutrymmen med satellit-TV och frukostmatsal. Internet i receptionen mot avgift. Gångavstånd till den härliga Lambistranden. Det centrala läget bland restauranger, barer, diskotek och folkliv kan uppfattas som störande. Stadstrafik. Hotellet tar endast emot gäster över 18 år.

Hur bra låter det inte!


Så ser hotellet ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0