Jönköping

Hittade en del i Jönköping, eller det jag skulle ha iaf. Köpte mjukisbyxor, mjukisshorts och en iPodladdare.
Det roligaste på hela dagen var när Jennie skulle ta gratiskondomer vid kassan. Haha, hon skulle se helt oskyldig ut. Istället såg hon helt skyldig ut och mumlade massa så man inte kunde låta bli att kolla på henne. Meningen var väl att ingen skulle kolla på henne, men alla gjorde väl det för att se vad hon mumlade om. Hehe. Söt är hon!

Nu håller jag på att pyssla med lite musik, Ska nog snart gå ut på mitt rum och packa lite. Har varit på biblioteket och lånat böcker med, glömde dock att förtidsrösta, så nu tror jag inte att jag hinner göra det innan vi åker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0