Matteprov

Jag har gjort två olika nationella prov nu. Det första var från 2005. Inte konstigt att jag fick g i ettan! Det provet var hur svårt som helst! Alla mina förhoppningar om att få MVG i matte A dog.
Sen gjorde jag ett från 2002. Fick ett fel på första delen och alla rätt på den andra delen. Wohoo!
Hoppas att provet vi ska göra liknar det från 2002, annars kan ju jag fetglömma mitt MVG.

Har kollat i ett gammalt fotoalbum idag också. Jag tycker det är så sjukt roligt att kolla på gamla bilder. Meningen var att jag skulle kolla på hur vår katt såg ut när han var kattunge men det slutade med att jag kollade på bilder från 1992-2002 på mig själv!
Det finns en likhet genom alla år. På varje bild där jag är barbent ser man massor av stora blåmärken, så är det fortfarande! Tror inte det gått en dag i mitt liv då jag inte har haft ett blåmärke.
Det ville ni veta va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0