Mmmm

Igår var jag med Wille och myste framför tvn hela kvällen. Kollade bland annat på Talang och blev förbannade då en liten tjej som sjöng en låt från Dreamgirls inte gick vidare för att hon inte hade hittat sig själv! Haha, seriöst. Flickan var typ 8 år, ofta man vet vem man är då. Vem man är kommer man ju typ på när man närmar sig vuxenlivet.
Enligt dom verkade det ju som hon var en förvirrad tonåring. Men vissa andra, som fyra tanter som sjöng Du är så, yeah yeah, wow wow, hade dom inga problem med att låta gå vidare!
Jaja, nog om det.

Nu har jag varit hos min bror och firat han och hans flickvän. Han fyller år imorn och hon fyllde år igår. Så det blev massa tårta och kakor.
Det roligaste var ändå att kolla på deras katt. Hon är så  tjock att hon nästan få dra sig fram. Haha. Skit med att jag inte tog något kort, för en fetare katt har jag aldrig sett. Hon har säkert 10 kattungar i magen, minst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0