Poliser

Jag var ju hos Johan Falk igår. Mycket trevligt.
Vi kollade på Step up 2 och har aldrig sett någon så fascinerad som Johan. Haha. Vi bestämde oss för att starta vårat egna danscrew. Johan ska lära sig skakdansen och sen ska han köra sitt moves då armen ser ut att snurra runt. Kommer bli skitbra det här!
Sen blev vi lite busiga och skulle leta efter mopedister och följa efter dem och låtsas att vi var civilpoliser. Det gick inget vidare, hittade inte en enda moped. Så vi åkte ner till Osudden istället, där min lillasyster höll till, och blinkade lite med helljusen.
Men galet vad poliser det var ute igår! Vi såg massvis och det var till och med poliser inne i en lägenhet där det var fest. Hehe, spännande! De var inne på fler ställen också så det var kanske nån slags husrannsakan.
Sen hörde vi att det var streetrace nånstans, så vi försökte hitta bilarna, men det misslyckades också. Men det var spännande så länge det varade!


Kommentarer
Postat av: Jasna

Kul att följa ditt liv även efter att vi splittrats upp allihopa!:)) Reunion snart? Puss!

2009-05-24 @ 19:35:52
URL: http://justcarpediem.blogg.se/
Postat av: Anonym

heeeeeej jasna! :D kul att du läser min blogg :) ja det tycker jag verkligen, om bara någon tar tag i det så. och om alla nån gång är i värnamo samtidigt också, många är ju utomlands. men vi får ta och fixa det där nu i sommar. pusspuss

2009-05-25 @ 16:43:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0