Provet

Shit vad svårt provet var! Men svarade på allt sen vet man ju inte om det är rätt eller inte.
På första delen var jag riktigt osäker på en fråga så den har jag nog fel på och på andra delen kan jag också ha fel på en fråga som jag blev väldigt osäker på. Dom andra kan också vara helt fel men mina svar kändes bra.
Saken var ju den att de här frågorna liknade inte ens några vi har i böckerna. Inte rita diagram eller lösa ekvationer. Konstigt prov och konstig lärare var det också. Kom försent gjorde han med så man blev ju helt nervös att man gått fel.
Usch, nu är det bara att vänta!

Nu ska jag träna lite Body Core, sen kommer W. på besök. Vi ska kramas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0