Skor

Galet vad seg jag är idag! Jag gick upp tidigt för jag var så kissinödig, tänkte att det var väldigt skönt att komma upp så pass tidigt men sen slog tröttheten över mig. Åt frukost, kämpade för att hålla mig vaken sen la jag mig i soffan och sov en timme till.
Har feber idag igen. Tror jag har fått svininfluensan. Det växer nog snart ut en knorr där bak.
Är iaf duktig och pluggar matte, har inte så mkt kvar i boken att plugga på. Det är ju bra.

Vill ni se skorna jag beställde från USA?



Mina nya älsklingar!

Som ni ser är inte min tå långst fram på dom rosa skorna. Måste töja ut dom lite, dom är för trånga. Och med tanke på hur smala fötter jag har börjar man ju undra hur smala fötter dom har där borta i USA. Är inte dom feta där?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0