Stackars mig!

Det blev träning. Och jag lyckades sträcka min ena axel så nu kan jag knappt lyfta min högra arm. När jag typ rör på den så skakar hela armen. Det gör ont!
Något annat som också gör ont är min tå. I morse sprang jag barfota upp för stentrappan i källaren och lyckades slå i min stortå i trappsteget, jag misslyckades nämligen med att landa med foten på trappsteget utan körde in foten i mellan. Och nu är en del av nageln lös, jag vågar inte dra bort den, och jag misstänker att det är blod där under. Har naglack så kan inte se! Fruktansvärt ont gör det iaf.

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen ska jag äta mannagrynsgröt, är så sjukt sugen på det! Sen blir det plugg resten av kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0