Tonfiskgratäng med skjutmått

Nu gör jag världens godaste maträtt. Eller nja typ är det det. Tonfiskgratäng. Nyttigt är det med!
Enkelt att göra också. Man behöver bara en burk tonfisk, potatis och hollandaisesås. Sen sätter man in det i ugnen, dock tar det nästan en timme i ugnen.
Ska lära Wille att göra det, han äter ju jämt tonfisk.

Jag har verkligen inget att skriva om just nu. Händer liksom inte så mkt i mitt liv.
Kan ju berätta att jag var på Cad igår, jag är typ den duktigaste i klassen och mest seriös enligt en man på kursen. Hehe. Det trodde dom nog inte när jag började. En blond liten tjej. Lika förvånade blev dom nog igår när jag visste hur ett skjutmått fungerade. Jag kan väl anta att jag inte ser ut som en sån som använder det så ofta. Läraren frågade till och med två gånger om alla verkligen visste hur ett sådant fungerade. Haha, jag har ju jobbat på Delex! (Annars hade jag inte vetat)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0