Visste ni det?

Jag är så sjukt rastlös, så jag snodde de här frågorna av Blondinbella så om ni är lika rastlösa som jag så får ni ju gärna läsa, annars är det ganska ointressant.

Hur många gånger har du varit kär? En riktig gång.

Favoritgodis: Små lakritspluttar som man bara kan köpa på båt.

Coolaste stad du har besökt: Värnamo?

Action eller Skräck? Aldrig i livet skräck! Så det får bli action.

Vill bli när du var liten: Mamma (haha sant, det stod i alla kompisböcker man fick skriva i, dessutom ville jag ha 100 barn, men om dom två jobbiga kom först skulle jag bara ha fyra!)

När fick du din första kyss: 15 på ett disco, vet inte ens vad killen heter. Sorgligt.

Hur var du i mellanstadiet/högstadiet? På mellanstadiet var jag extremt duktig i skolan, på högstadiet gick jag i kyrkan och spelade elgitarr.

Vad är du beroende av? Big Brother?

Dagens roligaste händelse: Hittade fina saker.

Dagens tråkigaste händelse: Regnet

Dagens humör: Förvirrad, glad, uttråkad, förväntasfull

Vilka tv-program följer du? Haha! Big Brother, Gossip Girl, One Tree Hill, Ugly Betty, Desperate Housewives, Project Runway. Suck, orkar inte ens börja med alla komediserier.

Vad gillar du mest med dig själv? Att jag har lärt mig skita i vad andra tycker

Vad gillar du minst? Att jag är så klantig!

Vad är det roligaste du vet? Kolla på tv? Hähä. Nää hitta på roliga saker med vänner.

Har du något motto? Vad gör det om hundra år?

Hemlig hobby? Peta i näsan och klibba fast snorbusen under soffan

Något vi inte vet om dig? Hmm.. Jag har en glipa mellan framtänderna

Vad ångrar du? Att mina föräldrar flyttade till den här hålan och att jag inte kunde prata vid den åldern och skälla ut dom.

Vad önskar du? Att allt alltid ska ordna sig.

Vad klarar du inte dig utan? Tandborste

Vad gör du helst en vardag? Allt utom plugga

Vad gör du helst en lördagskväll? Mysa med Wille eller umgås med vänner, gärna båda samtidigt

Vad har du mest av i din garderob? Kan vara bikinis faktiskt, eller klänningar eller jeans. Kanske skor också! Har mkt kläder, det mesta vill jag inte ens ha!

Drömjobb? PR-konsult, arkitekt eller lågstadielärare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0