Vet du vad som gömmer sig bakom allt ruffs?

Jag hade en så sjuk dröm i natt!
Jag drömde att jag satt och kollade på Vänner och Chandler skulle kolla om Ross hade löss. Då fick jag för mig att jag också skulle kolla om jag hade löss. Så fram med ett vitt ark och en luskam. Och visst, det föll små vita löss på pappret! (dom brukar väl vara svarta) Usch då tänkte jag, men fortsatte kamma. Då föll det stora och små skalbaggar som började krypa runt på pappret! Tro inte att det var det värsta. Nej, jag fortsatte att kamma och då föll det ner stora feta larver! Så sjukt äckligt! Jag satt typ bara och skrek och kunde inte begrippa hur allt det där kunde finnas i mitt hår, men nu förstod jag ju varför det var så tovigt.
Usch, kunde knappt ta i håret i morse. Jag är lite sugen på att luskamma håret nu för att se om jag kanske har insekter i håret, men nej, jag vågar inte.

Nu ska jag åka in till stan och hämta Annie och Rebecca. Det är så sjukt varmt idag! Legat i solen en timme och i princip smält, verkligen gött att sätta sig i en bil nu, eller inte.
Glöm inte att det är morsdag idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0